busigt.

jag har skolkat idag. det var pure skolking som dom säger, or not. jag får alltid lika dåligt samvete, jag är en riktig pussy, faktiskt. det roliga är att jag inte är det minsta orolig för vad min lärare ska säga utan hur min fina vän anna ska reagera, vårt förhållande är byggt på respekt för henne, is'nt that love <3 haha, ne faktum är att jag saknar henne. big time
varför jag skolkade var för att jag fick mvg i engelska b. det där jävla mvg:t alltså -.- haha! lycklig tjej

nu ska jag iväg till körskolan, fixa allt skit. o jag som ligger efter. jag vill inte, är inte så sugen på körkort längre. nu kan jag ju åka runt med alla andra, jag slipper vara fyllechaffis, jag slipper betala massa dyr bensin, slipper bidra till ett tunnare ozonlag osvosv. det har en hel hög med fördelar att inte ha körkort...

återkommer senare med lite av mina framtidsplaner, mamma tjatar sönder sig så bäst jag går. there are some big plans på g!

Kommentarer
Postat av: anna

saknar dig med, min lilla solstråle <3

2010-05-31 @ 21:25:22
Postat av: michaela

<3

2010-05-31 @ 21:26:38
URL: http://michaelabrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0