blüggen

det är tre veckor kvar tills jag slutar skolan. jag förstår inte riktigt? tre veckor, vart försvann alla andra veckor? vart är sommarkänslan, är det inte de tre sista veckorna man svettas sönder i skolan? jag har nog bara svettats sönder två dagar denna vårtermin. besviken... hoppas resten av sommaren lever upp till mina svettförväntningar.

hänkade på jessegirl hem från skolan idag, tanken var att vi skulle gå rumpan av oss. självklart regnade som fän så ringde min kära mor o sa att hon skulle hämta mig på en gång. sen lättade regnet o vi sa att damn it, vi går ändå så skulle ringa o säga att mor inte behövde hämta mig. självklart ringer hon på dörren i samma sekund. oflyt. istället har jag legat i soffan o fetat. that's what i do.

gud jag vet inte vad jag ska skriva, hur ofta händer det? jag har ju alltid något i tankarna, nu har jag endel skolgöra i tankarna, om hur luddiga vissa instruktioner är osv. men hur kul är det att läsa om? sånt kan jag bara skämta om med mina samhällsfittor :)

har en polare som spelat match nyligen, dem förlorade. den här polaren är tydligen en jävligt dålig förlorare. jag tog lite illa upp först när den här polaren fräste loss sen förstod jag att jag är precis likadan. då skrattade jag! jag är fan snäll egentligen. den där vinnarskallen alltså, haha ne fan jag bryr mig inte.

 mamma som hon så gärna vill kallas :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0