bajs

hahah, jag gillar bajs o kiss humor. så ni vet. när jag inte har något vettigt att säga passar alltid bajs eller kiss så bra! kalla mig barnslig, ni kan inte ha mer rätt!

mår sådär lite illa ni vet, somnade efter maten. pommes o beasås serverades!? på en tisdag lixom, idag var det fest :D som med johan glans, my little lovylovyloverboy <3 http://www.youtube.com/watch?v=gpxJhpofAPE 
det jag skulle komma fram till var att jag somnad efter maten och nu mår jag illa men blir alltid så distraherad när jag börjar tänka på glansis. ..och IGEN :o iaf! har jag tiden somnar jag alltid efter maten framför tv:n. det är så förbannat gutt samtidigt som känslan efteråt påminner lite om,.. ne ska inte gå in mer på de ;)

spelade fotboll idag på idrotten, fotboll! shit senast jag spelade de var ju för gurka tre år sedan. trodde jag skulle bryta alla höfter jag har men det gick som en dans. ljudeffekter har alltid varit endel av mitt fotbollsspel. det är däför jag kom så långt i min karriär, punkt punkt. summan av kardemumman (!? wtf) så var det kul, förbannat kul! o med de tjejerna, kan de inte gå mer åt helvete ;)  en annan sak som förgyllde min tisdag är att jag var una poenga från max på mitt idrottsprov, eller hur? how sick! :)  juste, kanske skulle berätta hur de fick på nationella matte b. låt oss säga att när min choklad tog slut drog jag!

nu ropade mamma att sentrifugen (när tvättmaskinen nästan snurrar ihop sig) har slutat fungera.. igen. sist den gjorde de var det jag som tvättade och idag med! något att poängtera är att de är dem enda gångerna med. tänker INTE ta det personligt, jag tänker inte de. inget ska förstöra min kväll med courtney cox o cougar town. nu har jag även letat efter en kul bild, för hört att bilder ska vara kul.. men jag får nog återkomma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0