avatar

har ju äntligen sett den där avatar, summan av kardemumman var det cool :D btw, känner att det här kan bli ett långt inlägg. men säkert intressant ;)

grejen är såhär, jag har duschat i en dusch (nej jag skojar inte) i källaren hela mitt liv, trots att vi har en jätte fin dusch på övervåning som de renoverat o gjort fin. jag trivs mycket bättre där nere, man är ensam och kan gå runt o göra vad man vill (misstolka inte för fan). nu håller vi på att renovera där så guess what, jag måste duscha på övervåningen. det har jag hållt på med nu några månader o jag tycker det är jävla pain in the ass o dela badrum med mamma o pappa. och inte nog med de så ligger badrummet precis intill deras sovrum. jag kan ju inte direkt sjunga ut mina känslor såhär på kvällskvisten, kan ju knappt duscha eftersom jag kommer väcka dem. åååh hoppas att det kan bli klart där nere snart. det är nästan så att jag vill ta till högre makter, no kidding.

  här är vår mattelärare, för att ni mer ska förstå vad vi går igenom. jag har tänkt, o vi har verkligen inga snygg lärare. jesus va mycket roligare det hade varit med en snygg lärare som man kunnat skämta med om diverse saker.

det påminner mig om när jag, tilda, jenny o emmy satt på linköpings station. Vi fikade, osså kommer det en nisse, jag som inte riktigt har koll på de svenska skvallertidningarna undrade föbrillt varför emmy o jenny gjorde massa minner mellan varandra. snubben frågade om de var okej om han satt där bredvid oss. jag sa: ja klart? (vem fan bryr sig lixom?) han bara: så ni kommer inte hoppa på mig?  som den humoristiska person jag är så sa jag: needu vi kan nog hålla oss i skinet...  det visade sig att det var fadde. b-kändis, om han ens kan kallas kändis. men ändå, fadde ;o jag har kaxat mot fadde. ska jag sätta på mitt cv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0