arghhh :@

skrev precis ett inlägg och det försvann, ska det verkligen vara så, va va va? :O

iaf :) jag bytte precis glödlampa, lite stolt pappa kommer bli (som är elektriker). jag är ju så händig, or not..
jag skulle brodera och tyckte att det var lite för mörkt,
då var självklart en lampa död, o så kan det ju inte vara. och nu undrar ni säkert varför jag ska brodera!?!?!? ja det undrar jag med -.-    nädå jag har syslöjd i skolan, det är okej att göra narr av mig för de...

ser fram emot kvällen, det är cougar town då. oh my, jag har blivit en nörd.

en annan festlig sak är att emmy tagit sitt körkort, how cool is that on a scale lixom? bland de första gångerna hon körde skrattade jag så jag grät, ja hon var verkligen extremt dålig på att köra men se, tre månader efter så kör hon som en gud. jag inser nu att allt är möjligt. haha ne, hon var så duktig så, ich ;*  MASSA GRATTIS I ALLA FALL!!

hahahha kollar på americas funniest home videos, det är en unge som leker med en ödla, typ svingar den i svansen. sen när han ska pilla lite mer på den hugger ödlan tag i hans hand. haha! okej det såg roligare ut än vad det lät märker jag nu...


Kommentarer
Postat av: emmy

uuuh vilken bild, haha men den kvällen var skoj. manetmannen & avkomma xD haha så sjuka vi är ibland! haha ja nu finns det verkligen hopp för alla <3

2010-05-27 @ 10:16:33
URL: http://emmyhaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0