25 grodor

började dagen med att åka en sväng till vimmerby, studiebesök stod på schemat. på mercatus. vi snackade med en super trevlig tjej och jaa det var väl de. efter det åkte vi till materialmännen, ja det är där vi brukar hänga. sen sibylla, svettades lite och sen bar det av hemmåt. det är ju så att jag faktiskt är ledig idag, GUTT!!! och fint väder är det med, fast inte nu, nu försvann solen. typiskt när jag skulle skryta. men vi har iaf våra dörrar öppna vilket ger sommarkänsla! De ni!! dock är det lite problematiskt, jag är en människa (det trodde ni inte va?) som sjunger, högt! under vinterhalvåret då man har dörrarna stängda är de inget problem men det lever kvar lixom..
lyssnade på en jävla skön låt; we built this city on rock'n roll. och givet ska jag ge mig på de höga tonerna. DINGDONG. hej heheee. 

bad mamma köpa strumpbyxor idag med. hon köpte fel. utan fot o blanka. då känner jag, hur svårt kan det va?

för det tredje har jag börjat pilla i picasa, ja jag måste ju börja retuschera mina bilder eftersom kissie tycker det.



på materialmännen, the place to be lixom.



soffa i duschen, soft.



min fina cassandra, min brorsdotter. finns det någon sötare flicka?
jag vill tro att hon brås på mig.  saknar den skruttisen
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0