uhumm

jag skärde mig på tungan igår. slickade igen ett kuvert på banken o sippit så sved det helvete. arbetesskador alltså..

bland det jobbigaste som finns kan vara när man sitter på toan, helst bajsar, det ringer o man är ensam hemma. ohh det är pain. min nödighet o min nyfikenhet går inte hand i hand då..

jag har nackspärr, igen. hade det förra veckan med. förstår inte vad jag håller på med under nätterna. svettig blir jag i alla fall.
 känner sig ju något retarded när man är sne.

jag kanske har två bilder från helgen o en hel jävla massa roligt att berätta här på bloggen, det ligger som en sten på mina axlar. haha hell no. jag är ledsen men det får komma när jag orkar, om jag kommer ihåg. om jag lever?

jag ska nog ringa emmy nu, skratta lite! sen ska jag träffa tilda, få tillbaka lite energi!

för övrigt hade jag gåshud säkert en timme på jobbet idag. jag o marie (hon jag jobbar med) lyssnade på inspelningar då hennes dotter sjunger. (anna läs: you go girl! ) ja, gåshuden beskriver väl det mesta o you go girl;) det var även ett soft sätt att jobba på :D

juste sen känns det ju sådär att jag har fler läsare här på bloggen när jag inte skriver några inlägg än när jag gör det -.- hm

Kommentarer
Postat av: anna

hahaha :) om det är mig du menar vill säga ;)

2010-07-27 @ 23:47:24
Postat av: anna

inte för att jag minns att jag kommenterade det ovanför :o men iaf, tack så heeeemskt mycket micha! de värmer :)

2010-07-29 @ 11:14:25
URL: http://annaandeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0