tingelingeling

haha remember that song or what. fin tid, vet inte hur länge jag hade den som ringsignal på tha phone. tänkte precis skriva nallen men folk hade förmodligen dumförklarat mig. det vill jag ju inte riskera liksom ;)

nej fin dag som fan faktiskt, runt elva kom elin, bertil, berta, bertilsson, vad du vill, o hämtade mig :) hon är skön!



jag skulle ha med mig lite melon o sallad så mamma kämpade med att jag skulle ta med mig en kylväska till det, vi har bara stora eländiga sådana som jag INTE hade lust att kånka på så fick ta med pensionärsväskan istället. tro fan att bertil har med sig en stor hård fyrkantig kylväska. haha jag skrattade inte måttligt vill jag lova!



var bara tvungen att lägga ut den här bilden från gårdagen. the true emmy. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0