summernight

vilken perfekt kväll. jag o mitt sällskap för kvällen tänkte att vi skulle planera lite för öland då alla för en gångs skull kunde samtidigt! ja busy women dem där, en annan är ju ledig dagarna i enda. no lifer. vi åt massa god mat, spelade spel o gjorde de vi är bäst på: prata o skratta!
vi avslutade med nakenbad i hesjön, fyfan va härligt.
elin johansson utbrister: "det här är nog det galnaste jag gjort".
va va va, är inte det feeling or what ;)

när vi tagit modet o bada ute vid bryggan kommer det självklart en nisse o simmar (förmodligen kollade han in våra ass när vi sprang upp o ner för stegen). måste ju erkänna att jag är bekväm i mig själv men tycker inte om när okända män ska kolla in mina rubiner så att säga. vi går upp o sveper om oss i handdukar samtidigt som vi var nyfikna på vem denna man kunde vara.

vi vinkar o säger hej.
han hälsar tillbaka. det var en english speaking man.

english man: you can swim I can bite. (vem fan säger något sådant?)
jag: WHAT THE FUCK?!
english man: you guys have a good night.
jag: good night.

det gav i alla fall ännu ett gott skratt o ett fint minne.



haha söta vänner ju. alla upp i sitt eget! <3

haha nu flög något in i min fläkt. mmh good feeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0