shit omg

glömde ju skriva mitt nattliga inlägg igår. jag är ledsen.
jag har lite på hjärtat.

för det första -jag spenderade eftermiddagen igår först med tre söta töser. vi planerade vår sweden trip. 1. Göteborg. 2. Halmstad. 3. ? . ja, jag har ingen aning. supa ska vi göra iaf ;) det är deras födelsedagspresent till mig.
jag har kontroll-abstinens.
efter det åkte vi iväg mot flaten - tobias. firade honom lite! det bjöds på tårta,
javisst det var fest!

för det andra -jag börjar få långt hår. plattar jag det kan jag slänga det bakåt utan att det kommer fram igen, om ni förstår. walla walla liksom.

för det tredje -sket nästan ner mig nyss. är ju barnvakt åt johanssons hund, nova! hon skälde till o jag som är så djupt insatt i mitt intressanta inlägg.
 hallå?! give the writer some respect, please. nej hon är alldeles för söt!
nu suckade hon. -aaawwww! :') typ.

för det fjärde -jag har inget "öppet förhållande" på fb längre.
ute på marknaden igen så att säga!

för det femte -läste på samtliga bloggar att den nya hm-katalogen tydligen kommit. kan jag bry mig mer typ? haha :D
jag är helt enkelt inte tillräckligt intresserad av kläder ;p
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0