sexuellt ofredande

jag har varit på körskolan idag, med becca. min kk! körkortskompis för er som bara tänker snusk. HA!! där fick jag er allt. vi gick risk1 som man säger, satt o lyssnade i 3 ½ timme. pain in the fucking ass vill jag tillägga. förutom godiset. det var gott! jag snodde även med mig en cola, men det hade jag rätt till!

tre gånger på två dagar har snubben som lär mig köra bil snuddat vid mig på ställen man inte snuddar folk man inte känner. om ni förstår vad jag menar. idag slog han till mig på rumpan o jag lovar, nästa gång han gör det klämmer jag upp pungkulorna på honom. fast nja, undra vem som skulle ta mest skada? han av fysisk smärta eller jag av psykisk smärta? 

om gurka en kvart kommer tilda o hämta upp mig, vi ska åka till oskarshamn o cruuuuuzza som pappa sa. trevligt, det är fest där i två dagar. dock kostar det 500 riksdaler o jag känner njaa, jag klarar mig. jag ska ju på beach boys imorgon. fick reda på att min boss på banken även ska dit. trevligt tycker jag!
 back to subject, vi ska iaf kolla på alla snygga (o fulla) ohamnsboys o försöka få med oss någon hem ;)



haha det är emmys bild o jag tycker den är rolig! på liren o jag.
det ser ut som vi är varandas motsatser ;)

Kommentarer
Postat av: r.

Ja, det är nog inte värt det brock.. han kanske till och med skulle njuta :O ;)

2010-07-02 @ 21:53:18
URL: http://frokensvenson.blogg.se/
Postat av: lisa

happyface :)

2010-07-05 @ 15:31:39
URL: http://lisenpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0