satisfied girl

bilden ger varken mitt ben eller fotlänken rättvisa!



gud, man kan verkligen inte ta bra bilder på fötterna. ingen vinkel gör att dem ser bra ut liksom. i alla fall inte mina fötter. det fick bli lite mer på ankeln. dock var det inte ankeln jag ville ha i fokus utan den fina fotlänken. det var svårt. ett myggbett fick följa med på köpet.

fick fotlänken av anna. va va va, nöjd tjej!
helnöjd.
jag är lätt att tillfredställa. köp något till mig så är jag nöjd ;)

såg att någon sa något om filmen "allt för min syster" på fb. dem hade tydligen gråtit. innan jag såg den filmen blev jag tillsagd att jag kommer gråta massa, jag brukar gråta massa på känslofilmer men jag grät ta mig fan inte ens en droppe? besvikelse. kan peppe gråta till filmfan borde jag kunna det.
känner ett starkare band till kärleksfilmer t.ex. då dem egentligen borde få varandra men av någon anledning går det inte, trots att kärleken fortfarande är starkare än.. whatever.. ett filmexempel: the notebook.
ohooomyygoood, där har vi en gråtfilm. kan ha gråtit filmen igenom.
vilken upplevelse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0