rubrik?

jaha, snart dags att bege sig mot jobbet. om gurka 5-10 minuter.
jag ska ha högklackat idag, bara för att se lite mer businesswoman ut. istället för bohemisk ;)
eller vet inte om de kan kallas hög klack direkt. 5 centimeter kilklack men vafan, det är annat än conversen!
jag har även på mig jeans o en skjort/blus. allt går i marinblått o vitt. har ni fått en bild nu?

valde mellan de och: cykelbyxor och en aprikosfärgad klänning som hade passat väldigt bra ihop med min gyllenbruna kropp. den här "outfitten" känns mer sommar. shit jag kanske ska byta? nee, det är ju bra de jag har? fast klänningen är skönare.. kan ju ha det imorgon? eller idag?

sånt här präglas mina mornar av nu för tiden. suuuuck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0