puss!

tror ni inte jag glömde 1/2 viktigaste saker att göra igår. jag glömde att ta "absolut torr". men jag kom endå lindrigt undan, puh skönt!
första dagen gick ju som smort. klockan 10 (när vi öppnar) kommer det en rusch utan dess like. såå mycket folk på en o samma gång. då blir jag stressad o flummig. ni kan ju tänka er. under den ruschen kom det en kund o ville ha endel kontanter i olika sedlar, vilket betyder matte o huvudräkning. jag gav ut pengarna men tro fan att han kom tillbaka o sa att jag räknat fel. jag sa "ursäkta, det är så mycket på samma gång så blir lite okoncentrerad", med glimten i ögat. det visade sig att jag räknat rätt. in your face bitch tänkte jag!

jag är på bra humör känner jag (under omstädigheterna i mitt liv för tillfället ;/). dock har jag ont i huvudet o är hungrig så det varar nog inte så länge ;)

ikväll ska vi spela beachvollyboll, riktigt gutt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0