nivea

nivea har en ny "kollektion". angel star heter den, jag köpte deon igår. vem vill inte vara en angel star liksom? va va va?

ska berätta om min häftiga upplevelse i förrgår. ja herregosh.
var hemma hos tilda efter ölandet. dem har ju en kattunge i huset, som heter lakrits. världens finaste är han o busigaste. tack vare honom ser det ut som jag lider av självskadebeteende. men what's not to love liksom?

i alla fall, han sprang in till toaletten, hans toalett alltså. o jag var inte riktigt medveten om att den låg just där den låg så jag följde efter i brist på annat o visste inte riktigt vad jag gav mig in på. eftersom jag är ganska fascinerad av allt som heter avföring (haha ta det med en nypa salt) så beundrade jag honom när han kissade lite o så sött skvätte sanden över kisset efteråt. coolt tänkte jag o förväntade mig att han var klar nu. icke. han sätter sig än en gång o jag tänkte jaha, den kissen har mycket vätska i kroppen. HA!! inte den här gången. när han går där ifrån, tror ni inte det ligger ca. 4 rejäla korvar där?? kissen sket, o inte med måtta, det vill jag lova! jag är imponerad, fyfan! 
något att tillägga är väl att jag inte är sådär jättevan vid katter. en annan sak jag funderat på kring katternas levnadsätt är hur dem gör barn?! (tänker mycket på katter i dessa dagar) dem har väl bara ett hål? o det är ju där bajset kommer ut? om dem nu gör barn som hundar gör måste ju svansen vara något förbannat mycket i vägen med tanke på hur styv den är.

hm. nu ska jag iväg på risk1, känns inte mänskligt i det här fina vädret. är mats medveten om hur den svenska sommaren brukar vara?!
man måste ta vara på solen.


Kommentarer
Postat av: Tova

Det är så här Michaela: Honor har två hål (som kvinnor har) och hanar har snoppen typ långt ner på magen, mot bakbenen. Dom gör ungar precis som alla andra djur ;)! Haha

2010-07-02 @ 19:53:39
URL: http://tovakonradsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

alltså HAHAHAHAHAH! jag läste inte från början utan från: i alla fall, han sprang in till toaletten, hans toalett alltså. o jag var inte riktigt medveten om att den låg.....



och fortsättningen HAHAAH, jag dör! trodde att du hade följt med någon kille in på toaletten xD jag bara wtf! har micha en fetish eller? x'D

2010-07-02 @ 21:51:41
Postat av: bex

ööh..det var föresten jag becca som kommenterade. Glömde skriva namn xD men roligt iallafall!

2010-07-03 @ 23:43:52
URL: http://frokensvenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0