living the dream

haha ja, sagt o gjort!

nä har haft det ruskigt bra på öland, har nära & kära i huset just nu o mår som en fisk i vattnet ;)
förutom min förbannat stora finne på ryggen. EN finne som gör att jag vill skjuta mig, nästan. det är vinet, får alltid finnar när jag dricker mycket. men känns som jag kan ta den smällen, liiite värt det!

men jag orkar faktsikt inte skriva mer, inte just idag. för nu ska jag sova big time! en annan jobbar ju o sliter under dagarna, o idag efter jobbet hade jag även världens bästa brorsbarn att lägga energi på. bloggen är inte lika prioriterad just nu så att säga ;) till och med jag har fått en liv nu!



some final words. så konstigt men så skönt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0