inte illa pinkat

åhåå, måste medge att jag är riktigt nöjd med gårdagens bravader ute på g&b arena i målilla. sven-ingvars och beach boys gästade! vilken grej va?
det började med att mamma o jag cyklade till johanssons, för övrigt med en cykel där handbromsen låg i, ja lite svettiga var vi allt när vi kom fram. det bjöds på god mat, dryck o sällskap! (o fotboll såklart, lite viktigt att tyskland vann! bara en liten parentes) sen cyklade vi på våra cyklar mot motorbanan. mysigt där förstås, låter kanske konstigt för någon i min ålder men jag gillar när åldern är blandad. all ära åt suparfester ( ;] ) men folkfest är fan kul. man träffar fulla, glada föräldrar som man aldrig sett dem förr och folk tappar liksom stiffnesen, i de här trakterna är det extra roligt när folk i vanliga fall går runt o tror att dem är något!

när uppträdande var slut bestämde sig vårt sällskap för att bege sig men tilda o jag stannade kvar. bra beslut!
förbannat kul hade jag :)









roligt gäng, det må jag säga :D det roligaste kan vart när dem hade med sig vin i pet-flaskor. haha!



såhär fräsch var jag imorse, sliten, lycklig o svettig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0