I dont give a rat ass about you

var med om en nära-döden-upplevelse idag. på riktigt alltså. kände att hjärtat slog hårdare under någon minut. o det berodde inte på om jag var pilsk. såg mitt liv gå i revy framför mina ögon, haha ne inte riktigt. inget att skratta åt, man ska verkligen ta vara på vad man har. blev lite djup där ett tag. sen såg jag fyra sketna korvar på mitt fönsterbräde som något fågelfan bajsat. det fick mig på andra tankar:
-man ska inte ta livet på för stort allvar, skratta åt bajs istället! haha

en annan sak! varför kissar man nästan ner sig varje gång man kör bil o ser en polis? eller är det bara jag? oavsett hur lagligt jag kör så trycker jag ner bromsen. reeeetarded!

mysat i hesjön idag.



det gäller att fånga ögonblicken ;)


jag vet, sexy girl.



en annan som är ett med naturen. alla fjärilar bara dras till mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men för fan micha! haha.

Nästa gång ska jag ta bilder på dig! mohaha

2010-07-14 @ 15:06:47
URL: http://elinjohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0