hot hot

fasiken va varmt det är idag. men bara soldis typ. i alla fall i just detta nu ;) då föredrar jag hellre skinande sol o några grodor lägre. faktiskt. mamma älskar när det är såhär varmt, då tänder hon en cigarette o tror hon är utomlands.

jag dricker cola, den som jag snodde igår. när jag druckigt några klunkar tänkte jag fan, jag ställer tillbaka den. nu är den snart slut. jag tog en liten toscabit förut med, det fick visst bli min frukost. inte undra på att man är tjockis, det är befogat liksom haha.

jag har kommit underfull med vm-låten. med skakira. den är skön. jag får feeling.

nu ringde pappa sin optiker, han har nya glssögon förstår ni.
pappa -jag är jätte nöjd med mina nya glasögon! jag ser allt nu, överallt!
min första reaktion: oj. det förklarar endel.

Kommentarer
Postat av: Tova

Sv: HAHA, förlåt ett litet misstag där om hålen ;)!

Ja, jag antar att dom kör bakifrån fast inte bajshålet. Har inte precis kollat hur dom gör, men jag gissar på det! Haha.

Jo, att ha en svans i vägen är kanske inte det lättaste...

2010-07-03 @ 12:29:19
URL: http://tovakonradsson.blogg.se/
Postat av: Tova

Sv: Lugnt Michaela! Är ju ingen expert direkt, men ja vafan :D. Lite har man lärt sig genom alla katter man haft... Haha

2010-07-03 @ 12:56:36
URL: http://tovakonradsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0