hiho, the day has come!

javisst javisst!
nu har jag jobbat min första vecka. det har gått lindrigt!
o nu är det dags att åka till öland, den efterlängtade helgen med tjejerna har äntligen kommit. helgen som vi planerat i flera månader, år, sekel..
ne inte riiiktigt men flera månader iaf! visst märks det att jag är på bra humör? :D -förutom att jag sitter o svettas lite..
ser fram emot mina tre liter vin m.m. och allt skratt som kommer göra hjärtat gott.

på söndag ska vi även kolla in lasse wimmerbäck. hur bra?

nu spelas tomas ledin, i natt är jag din. emmys spellista förståssss. gah det är sommar! samtidigt regnar det utanför fönstret, går det att få ett bättre bevis? :D

haha jaa walla walla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0