haha yeaho

hur länge sen gjorde man inte sånt här dååå? :D kul o seriöst förståss!
för en gångs skull

Jag har insett att min senaste kyss; var riiktigt bra!
Jag pratar: mycket.
Jag avskyr när folk: luktar illa.
Min bästa vän är: tilda johansson. 
Min första vän heter: eh? någon stockholms bimbo. ;)
Kärlek är: bra! make love not war.
När jag borstar tänderna: brukar jag dregla.
När jag lagar mat: blir det mackaroner.
Jag tänder på: charm, humor, självförtroende, muskler!

Jag är rädd för: att få lida innan jag dör.
Den värsta känslan är: att bli sviken av någon som man håller nära.
Den bästa känslan är: glädje, lycka, kärlek blabla.
Jag är bäst på: det mesta!
Jag är sämst på: höjdhopp.
Om jag va ett djur skulle jag vilja vara: en pingvin. 
jag ser upp till: mamma.
Min mobiltelefon är: mystisk.
När jag vaknar på morgonen: har jag äckligaste andedräckten.
Just nu tänker jag på: hur man stavar andedräckt. ;s
just nu väntar jag på: att papps o jag ska glo film!
Bebisar är: äckliga o svårtydade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0