hace caliente

det känns som jag har några halvroliga insidenter jag vill dela med mig av men jag har dragit på det just för att dem är så "många". jag vet hur folk ogillar mina långa inlägg, trots att dom är awesome ;)

ska dra dem "kort".
1. i torsdag hade vi hantverkare här, kl.8.00. de skulle äta sin frukost (som hantverkare gör) vid kl.9.00. platsen de valde att smaska i sig mackorna på var självklart under mitt fönster. vid den tiden är jag tydligen lättväckt o vakande av att de skrattade o gottade sig. hm. ligger o lyssnar o från ingenstans kommer en rap som inte var av den här världen.

2. jag har börjat drömma så himla mycket på mornarna, när man inte är i djupsömnen så att säga (jag vet, påläst tjej). o dem har kännts så HIMLA verkliga. o mer nu för tiden, kan tro att det har med värmen att göra, men bara en teori. idag drömmde jag i alla fall att jag hade tagit mitt körkort, o som sagt, det kändes veeerkligen som att jag hade gjort det. alla känslor -it was real. sen vaknade jag o kunde inte riktigt avgöra om jag tagit körkortet eller inte. "vilken jävla månad är det" var det första jag tänkte. o det var ju juli (skrev juni först ;s) o jag blev jättebesviken.
det kändes även som söndag idag, fan jag är helt lost. jag har även börjat drömma annat som kännt så verkligt o äkta, men det ska jag inte gå in på ;)

3. i vintras trodde jag ärligt att snön skulle bli jordens undergång, jordens förintelse. jag tänkte, "är det något som ska göra att det skiter sig är det ju naturen". the power of nature. så var inte fallet, vilken lättnad! men nu är det förbannat varmt istället. ska den här värmen göra att jordens innehåll, jordens kärna kommer hettas upp ännu mer o sprängas? ja jag har många teorier men med risk att få stämpeln idiot så avstår jag från att delge dem.

4. igår fredag ägnade jag min kväll åt att vaxa en bil. nej skojar inte. tänkte jag skulle tjäna lite pengar om ni undrar varför jag skulle stå o putsa på en bil, fullt normalt liksom. till halv elva putsade jag på den jäveln. det värsta jag gjort. trodde jag skulle börja gråta, jag tror faktiskt att det kom en tår eller två. o till uppskattning av detta kör pappa ut bilen från garaget o in med hans bil så den är sval tills han drar till stockholm. det tog 4-5 timmar o få den så skinande, det tar max 2 min att få en bil sval.
 skjut mig-.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0