fredagsmys

jag, tilda, anton o martin drog på bio. äntligen har jag sett eclipse.
bra film, lite seg. kommer jag få stryk nu becca? ;)
man tror att man varit med om riktig kärlek, sen ser man edward o bella o känner att man har endel kvar att uppleva. om det så ska till en vampyr;) haha
 en parentes, tycker vimmerbybio borde investera i en luftkonditionering!

efteråt tog vi en cider på stadshotellet. jag som för övrigt inte har åldern inne sket nästan ner mig när jag skulle beställa min cider. hon frågade martin om legg, hon frågade tilda om legg. o där stod jag med min hundralapp, utan legg som i för sig inte hade gjort någon nytta.
jag sa att jag glömt det o hon sa att hon fick lita på mig.
lite cool jag kände mig. förlåt, jag är värsting fjollan men that's me :D

sen drog o vi o letade matställe. sagt o gjort, där satt vi ett tag o sen bar det av hemmåt. tilda skulle jobba. always her ;)
ne, skön fredag :) det måste jag säga!



det var roligare än vad det ser ut. anton undrar vafan martin håller på med. kameran bits väl inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0