fotboll

jag hejade på holland. spanien vann. that's all there is to it.

jag tror att mitt vänstra bröst är större än mitt högra. men ingen är helt symetrisk. det har någon viktig person sagt, så det så.

allvarligt, jag har inte gjort NÅGOT vettigt idag.
 är det nu man ska få dåligt samvete?
min dag har präglats av "tough love" och "keeping up with the kardashians" då jag spenderat hela dagen i källaren där det faktiskt går att sitta/ligga utan att svettas. båda serierna har haft maraton, heaven! var bara en sväng i målilla o köpte chips. living the dream.

något jag upptäckte då jag analyserade dessa serier är att alla ska gråta, heeela tiden. jag gråter nästan aldrig?
min reaktion efter att ha granskat snygga blattebrudar: it aint like that in the real world honey. motherfuchingluckingbitchibitch.

gud, vilka lärorika program jag kollar på då men jag älskar det.

imorgon ska jag till anna, weeeei. glad flicka writing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0