for helvede

...mja mjo kan väl medge att det blev lite mycket igår. även den bäste kan misslyckas! men det var helt sjukt att träffa anna o ida igen, så länge sen sist :)

mamma hämtade mig/oss igår. lite kul! väldigt skönt!
när vi lämnat av alla o vi är hemma påstår jag förtvivlat att någon glömt sin jacka. mamma säger att det är min. självklart! jag lär får höra flertalet taskiga kommentarer de närmsta månaderna.

nu när jag tänker tillbaka på kvällen så fick jag en langos av någon, med myyyycket rödlök! riktigt gott vare! luktar för övrigt fortfarande rödlök i käften..

träffade några stycket som sa att dom läste min blogg! hur coolt är inte det?? :D lite häftigt! och om dem läser detta nu tänker dem; oj! kommer hon ihåg det? jaja för fan :D

och inte nog med det, kollade i min väska nu o där ligger ett par helfräcka solglasögon! och dom är inte mina? har jag snott dem eller har någon gett mig dem, någon borde ju protesterat om dom verkligen inte ville att jag skulle ha dem? läser "någon" detta, (för alla läser ju min blogg (; ) säg till så får du brillorna snarast! ja peppe, du får kalla det fjortis fylla. jag kunde hålla med dig mer!

hade det kul hos lisa innan :D kul o träffa jullan! ages ago där med..

jag hade tänkt att åka till körskolan idag, men tro fan att det inte går bussar.. skönt.

tänker på det här med kallorier. är det bara jag som blir dålig i magen när alkohol förtärs? jag vet inte, jag blir det i alla fall. det innehåller väldigt mycket kalorier i vin, cider etc. men blir man av, med mer än man druckit under kvällen, från både ena o andra hållet kanske supa sig ful vore ett sett att gå ner i vikt? va va va ? ingen dum tjej alltså. ni fårstår vad jag menar :D  

fan, länge sen jag skrev ett sånt här långt inlägg. kuljul! känner sådan kreativitet såhär dagen efter.


Kommentarer
Postat av: julia

kul och träffa dig med pullan, får bli mer nu tycker jag allt :)

2010-08-07 @ 13:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0