fisen

jag fes precis. skrattar åt mig själv, kan inte förstå varför jag är så löjlig o tycker sånt är skitkul, bokstavligen ;)
haha, mamma o jag kollar på fotbollen. holland-uruguay.
mamma: jag trodde uruguay var svarta så är dem vita.
dör!

min dag med emmy, lika bra som vanligt. vi avslutade med spelkväll med fina vänner. bland annat familjegeni som jag vanligtvis rockar på. inte idag tyvärr, var inte riktigt i mitt esse.



idag pratade inte jag med en gammal nära vän när jag träffade honom. bara ett hej sen gick jag där ifrån. det kändes fel men samtidigt hade jag ingen anledning att visa intresse. vi som en gång var riktigt nära, pratar idag inget. saker förändrats o så snabbt. haa, nyfikna på vem det var, va va va ;) det får ni suga på! ville bara påvisa hur människor kan förändras. hur nära man än gång trodde man var spelar det ingen roll i slutändan.

imorgon ska jag köra i vimmerby med matzi. liiiite för tidigt, 8.00 om vi ska snacka tider. pain in the ass. jag som hade hoppats på att få leka lite med markus (då min kk sviker, kul i sammanhanget) mellan lektionerna men icke då, han åker till turkiet. det tackar vi för.
efteråt åker jag till oskarshamn med bertil :) mysigt värre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0