feeling good, looking good

imorgon börjar allvaret. ska efter 5 veckors sommarlov börja jobba på handelsbanken för tredje sommaren i rad. jag gillar att jobba där. jag har förebyggt med rakning och "absolut torr" inför min första arbetsdag. det brukar alltid uppstå krissituationer första dagen då svettfläckar o orakade ställen gör situationerna värre. om ni förstår vad jag menar.

kollade på en reklam nu då bäbisen börjar skrika mitt i natten o pappan får gå upp o "fixa det" dock funkar inte det. mamman tröttnar på skriket o drar o sover någon annanstans. en sån mamma kommer jag bli. haha!

i lördags var det tänkt att vi skulle dra till västervik, lite visfestival med mamma o pappa. tilda skulle köra så dem fick supa sig fulla. det regnade ju självklart så strosa omkring där kändes inte så lockande. vi drog till ohamn istället, bowlade på bigbang och åt på lilla krogen vid hamnen. ja mysig kväll, billig kväll!
nu förstår jag varför jag är så tävlingsinriktad -pappa. jag förstår även varför jag suger på bowling -mamma.



kan ni förstå att det är samma tjej på övre bilden o den undre.
det förstår inte jag!
dock gillar jag lovisas pektå i den undre bilden.





lägger ut en till bild, för lovisas skull.
hon vill ha som minne o sätta in i album o sånt ni vet. haha!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Den tackar jag verkligen för haha!!

2010-07-22 @ 13:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0