fan, kommer inte på någon bra rubrik.

what eveah. jaha klockan är 14.34 just i detta nu. känner redan nu att det här kan bli ett ganska värdelöst inlägg med tanke på att jag skriver bara för att jag är raslös. det brukar kunna spåra ur när jag är rastlös. ska försöka hålla mig i skinnet.

det är inte så fint väder idag. tilda är ledig idag, hur ofta är hon ledig? o då är det inte sol. jag skrattar. imorse var tilda, jag o mamma ute på "snabbgång" som mamma vill kalla det. jag var trött, sovit för många timmar skulle jag tro.
ne förhelvede, jag kommer inte på vad jag ska skriva. men jag känner mig i alla fall snygg idag. jag har en vit t-shirt. då känner man sig fräsch. dessutom är mitt solblekta hår lockigt idag.
kollar in mitt gäddhäng nu, det ser bättre ut när det är brunt.
ja det var väl de jag hade att bjuda på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0