f <3 m

.. mohaha! nu tror ni jag gått o förälskat mig i någon som börjar på f, va va va ;)
nee, ska stilla era nyfikna små hjärnor. det är f som i fläckten. big love.

tänkte ta kort på mina blåsor (alla två) fyllda med var, på mina fötter, på grund av pissiga skor, men varför skrämma bort fler läsare liksom. det är tillräckligt med min kiss o bajs-humor..

imorgon ska jag upp pissigt tidigt. ska köra med mats. han gillar mig på morgonen tror jag. då är jag tyst.

min chef på banken ringde idag o sa att hon ville jag skulle komma in imorgon, ska göra en säkerhets-vad det nu hette. får lön för att sitta framför datorn o lyssna på en röst. ja det är cash flow speaking. ;) nämnde även att jag glömt mitt lösenord (igen). hon skrattade. det känns som att dem börjar lära känna mig där nu.. jag gillar dem!

idag har jag varit i virseum av ställen, träffade lovisa! ja ni vet hon som ska flytta o lämna mig o mina problem åt vårt öde. när vi kom hem från stranden såg man att hon fått färg, dock inte jag. det syns nu, red face!
kvällen spenderade jag vid hesjön, beachvollyboll med ett riktigt skönt gäng. o bad på det. skrattade massor, är det inte sånt som gör sommaren!

långt inlägg igen, PAIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0