after sun

smörjde precis in mig med after sun. det är gutt, kletigt o mjukgörande.
pappa gillar inte när jag solar, han påminner mig ständigt om hudcancer o diverse, jag får faktiskt pissigt dåligt samvete..
hm det är ju little too late när jag sitter där med min cancer liksom. o då kommer jag tänka på vad min gamle far sa o känna att helvete, han fick rätt än en gång.

nu tänkte jag berätta om en rolig sak, en ny upplevelse för min del.
men det får vänta.
ganska trött tjej som sitter (läs; i trosor) framför datorn precis nu. fråga mig inte varför jag gav den detaljen men det känns jävligt kul med tuttarna i vädret framför skärmen. skrattar nu :) godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0