mer kicki

morsan min heter kicki o jag fick förfrågan att berätta mer om henne, well do! hon är ju trots allt den person jag älskar mest av alla!

förra veckan tror jag min mor var lite extra retlig vilket gjorde att hon gick i taket för alla dessa ovaner jag har i hemmet. självklart tycker jag att dessa ovaner är för fåniga att bråka om så jag började skratta, så fort det började ryka ur hennes öron. just för att hon blev så arg för småsaker! snacka provocerande! ska kanske tillägga innan ni läser nedanstående konverationer att mamma sällan är på detta vis!

mamma -michaela!!!! ditt ruumm!!
michaela -HAHA för fan mamma, mitt rum!

5 min senare.

mamma -michaela!!!! din tvätthög är kvar här nere!!
michaela -ja?
mamma -NUU!!
michaela -hahaha, okejokej!

5 min senare.

michaela -ska vi elda lite, det är så mysigt!
mamma -nej, det är farligt. du vet inte hur man gör.
michaela -hur svårt kan det vara, annars ringer jag pappa!
mamma -nej.
michaela -johooo!
mamma -NEJ!!!
michaela - okejokej, hahaha!

5 min senare.

mamma -MICHAELA!! häng upp din jacka, lägg in plattången, lägg inte tandborsten på handfatet, lägg in kläderna i byrån.
michaela -HAHAHA! mammaaah!
mamma - suck.

Kommentarer
Postat av: Anonym

just looooooooove it :)

2010-12-09 @ 22:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0