lov

lovet känns lite småbehövligt just nu..
min hjärna la av för ungefär en vecka sen skulle jag tippa, resten har gått på rutin. skrev ett prov idag, filosofi.
vem fan kom på det helvetet? några idioter med för mycket fritid skulle jag säga. 
tryckte på min flumm-knapp då min kunskap inte var tillräcklig och gick in i dimman under provet.
min flumm-knapp brukar ge mig höga betyg men i filosofi vettifan, man måste vara jävligt flummig för det ämnet och tveksamt om jag lever upp till det..

har precis skrivit ett formellt brev i engelska c, gaaanska b om jag får säga det själv. min energi är som bortblåst. vill inte ens kolla på kriterierna för det brevet.

äsch vafan va mycket tråkigheter det var här dååå! det är ju volleybollturnering imorgon och jag ska till tandläkaren. jävla festligt, livet leker ju!

lyssnar på eldkvar nu, fulla för kärlekens skull! vilket påminner mig om juldagen o nyåååår, fest vare ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0