lov!

nu har även jag fått jullov! ska bara jobba lite till nästa vecka. så jävla gutt!
avslutade med några extra timmars jobb, ihärig boss som ville få saker klara. en annan gillar ju att lämna saker halvdana liksom? eh.  

hmm alla klickar mig idag när jag ringer. blandade känslor.

idag på jobbet kom det in en ung kille med jobbarkläder, smutsig var han. han ville inte sätta sig för det skulle skita ner stolarna. snacka om att det skvätte till i byxan så att säga. säkert en sådan hårding som öppnar dörren åt en. mygod. jag var som förstelnad! ne inte riktigt men fuck, ja FUCK!

det var även en annan gosse som ringde idag, jag hjälpte honom som den snälla människa jag är och han frågade vad det var med mig?! om jag vart för mycket på pepparkakorna?! osså skrattade han.
mitt svar: eeh ne, jag är sådan?
haha! katig tjej.

åkte in o hälsade på tilda på jobbet påväg hem från mitt jobb, hon jobbar på axelssons för dom som vet. hon var lite busy så när det ringde bad hon mig svara. why not tänkte jag, säkert en kund som frågar efter någon vara.
det var bossen på axelssons.
michaela -axelssons i aby det är michaelaa!
bossen -hej michaela, det är patrik!
michaela - eh hejsan!

haha dör!

fan lov! jag ska vara uppe hela natten bara för att jag kan

Kommentarer
Postat av: elin

svar: BROCKEN,DU HAR DÅLIGT INLFYTANDE!

2010-12-30 @ 18:46:27
URL: http://elinjohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0