dissad

tanken var att jag skulle ha lite kvalitetstid med min kära pappa såhär vid lunch då jag har en superiorhåla. en tripp till ohamn var planerad, julklapp till mamma skulle inhandlas. hade även tänkt att han skulle bjuda mig på mat. jaha?
tror ni inte jag sitter här i min ensamhet och gör svenska c va?
dissad av min egen far. som vanligt har han fastnat på något ställe och lämnat mig i sticket. ne inte riktigt, hoppas han kommer snart. orkar inte plugga mer.
han är en bra ursäkt till att skita i mina måsten! <3




en gammal rackare på oss två. ja, ni ser ju vart jag fått min skönhet ifrån. eller?


Kommentarer
Postat av: emmy

haha söta :D

2010-12-10 @ 12:24:13
URL: http://emmyhaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0