"det är aldrig fel att tro gott om någon"

words by emmy, jävligt fin vän kan jag tillägga!
spenderade kvällen hos henne, vi delade julklappar, vi käkade sega hamburgare, kollade eclipse men möjligtvis mest på jacob, kollade en dålig film o efter det lite "med andra ord" med två sköna nissar!
tänkte jag skulle hålla mig lugn ikväll då jag ska slita på banken imorgon, tackade till och med nej till bio och narnia ikväll. vuxenpoäng.

jag har tänkt på det.
livet är mycket hårdare för oss som går i skolan. dem som jobbar är faktsikt lediga när dem är lediga. vi som går i skolan är ta mig fan inte lediga när vi är lediga. det är mer än 100% om man snackar jobbtimmar.
exempelvis ska jag jobba en hel hög på banken nu på jullovet, morsan o farsan har semester?! om inte jobb på banken har jag arbeten till skolan att göra. njaa. orättvist. slitande. jag kommer åldras i förtid.

may me rest in peace

Kommentarer
Postat av: emmy

tack för kvällen vänner <3

& grr på jacob!!

2010-12-28 @ 21:23:04
URL: http://emmyhaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0