blogg

he-he känner att mitt intresse för bloggen minskar i samma takt som mina asroliga skämt i inläggen.. ni får ursäkta!

tänkte berätta lite om min fartfyllda helg, eller? min helg iallafall..
fredagen blev jag bjuden på bio, antar att det är sådant man får leva med när man är så charmig som jag är. efter det drog vi en soffmysfilm och jag kom i säng väääldigt sent, då visste jag inte hur sent det skulle bli på lördagen.. så naiv.

lördag förmiddag, drog jag till vimmerby för att inhandla dem där julklapparna ni vet? det viktigaste med hela julen. hittade inte en enda förbannad parkeringsplats så fick först åka runt i hundra år, hysteriskt letande efter en ruta på asfalten. no lifer. efter det skulle man istället stå i kö i alla affärer, neee julshopping var visst inte min grej. åkte hem, chillade sönder, åt tacos med grymt mycket vitlök i och med att jag skulle stanna hemma o plugga. plugga en lördag? neeee, självklart kom peppe o jag på att vi skulle dra till hultan o festa istället. vilka försöker vi lura? rapade vitlök hela kvällen och var allmänt rockig. gotta love life. sen somnade jag runt fem halv sex tiden för att sedan gå upp åtta. självmord. spontan är mitt andranamn!

nu! lite bilder från söndagen.



bakis tjej i skogen med haags.



men innan det skulle vi rent av frakta hampus hund ut till skogen. björnen han har till hund skulle få plats i bilen och låt mig säga att det var en utmaning. med tanke på att hunden i stort sett tog mer plats än hampus. en bild för att demonstrera storlekens hund, dock är den inte rättvis..



sicken sötis va!



och en till sötis! ;)

Kommentarer
Postat av: hampus

tyzon e king ;)

2010-12-21 @ 13:03:24
Postat av: emelie

vilka sötisar ;)

2010-12-21 @ 17:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0