BILDER..

.. från diverse festliga tillfällen den senaste tiden!





den ökända volleybolldagen även det segrande laget. måste varit våra huvudbodnader -.-







jaha sen hade vi "julavslutning". på mittenbilden har ni festkommiten. skrattar! dom är söta! jag satt mest och åt tomteskum.



där imellan så hade vi lite julmiddag hos liren! världens godaste mat och sällskap! som vanligt har jag inga bilder på någon annan än mig själv. you like!



sen hoppar vi över en kanonjulafton direkt till juldagen (gårdagen), klingan i egen hög person. några vinglas för mycket kanske? ;)



vi kallar henne mobiltjejen.



o värden såklart! dåliga, pissiga, värdelösa mobilbilder men vafaaan!



en avslutade bild på mig, från juldagen då det var fest på metro! självklart var jag såhär snygg hela kvällen. eller?

nähe sova vafan! måste fixa matlåda imorgon med. hmm. rodbetssallad och köttbullar kanske. ok internt skämt men jag är helt såld på den födan för tillfället!

Kommentarer
Postat av: Lisa

varför ska jag se ut som en jäkla kanin på varje bild..

2010-12-27 @ 14:23:00
URL: http://lisenpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0