bilder dåra!

har varit lite dåligt med bilder på sista tiden, jag är ju inte den bildmänniskan kanske. är inte den nissen som tar upp kameran var sekund, no offence to you all but, ne inte min grej.

här är tre i alla fall från några speciella tillfällen den senaste tiden blaaabla.



jävla katig tjej den där michaela! från pumpenbesöket, och som vanligt innan, för efter ser man ju ut som... no comment.



lucia! gick på två, luciig som jag är! detta är från mlundas, med två lucior. ashäftigt om ni frågar mig!



och från idag, man kan nästan tro att emmy är djungeln med tanke på det gröna. det var i alla fall min tanke. vi pluggade filosofiprov här, där av hennes arga min. fuck filosofi säger jag bara!!

Kommentarer
Postat av: anna

nemen titt :D haha! måste ju säga att de va skönt att du satt där du gjorde, de kändes tryggt ;) haha

2010-12-16 @ 14:08:36
URL: http://annaandeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0