18års firande av bollen

vi drog ju som sagt upp till tilda i fredags efter plugget,
vi skulle supa sönder jenny!
nej inte supa sönder, vi skulle få henne lite smått salongsberusad
första gången på puben, not.
sagt och gjort, trots de blev det inte en helsingborgsfylla och
det var vi alla glada för.

det blev en riktigt bra kväll, natt och morgon. förutom vissa insidenter, som när tilda kallades pissslyna av någon inkompetent jävel eller när samma idiot låste upp toalettdörren när jag befann mig dig där. jag tillägger att jag bajsade i samma ögonblick som låset gick upp. 

efter lite shot och drink-drickande begav vi oss hemmåt tilda och som pricken över i:et kom det sex good looking boys dit för att besöka dom söta "målillaborna". jag tackar ja, dom stannade till sex tiden och jag somnade med ett leende på läpparna.

och inte nog med det, jag har inga lektioner imorgon!



på vägen dit, 80km/h. så att eeh ja, det tog tid.



det fanns bättre bilder på dess skönheter men nee, denna var roligare.



glad tjej? hmm



en till glad tjej..



hade inga bättre bilder, och som vanligt är de flesta på mig själv. gotta love.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0