trött bajskorv

jag är trött, i detta nu så att säga.
har kört mest hela dagen, o det tar på krafterna vill jag lova, speciellt när man kör i hagel, störtskurar o knappt ser vägbanan,. men som den erfarne förare jag är (pappa, jag skojar lite) så var det inge problem. jag bytta bara plats med mamma, det är bra att ha en mamma!

alla verkar ha haft det skoj igår, i fredags o allt när det var på diverse kalasande! ser fram emot att höra alla detaljer imorgon och tycka synd om mig själv för att jag missat det..  trots det är jag extra nöjd med annas födelsedagspresent från ida & mig som hon tydligt uppskattade, en dildo! hade velat se ansiktsutrycket när hon öppnade paketet!!
men ska inte klaga, eftersom jag inte har släkt o familj & närheten njuter jag tillfullo när jag väl får chansen att umgås med dem!

nu ska jag kolla några avsnitt av paradise hotel danmark! har inte kunnat se på hela helgen, abstinens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0