tankar

jag må vara ensam om att tänka på detta men, när jag kör bil, eller åker bil för den delen, men nu har jag ju tagit körkort så nu måste jag skryta, så tycker jag det är otäckt att åka förbi stillastående bilar längsmed vägen.
jag får alltid för mig att det är terrorister, självmordsbombare om vi ska vara exakta, som satt sig i bilen o bara väntar på rätt tillfälle att spränga sig OCH mig i bitar.
bra anledning till att gasa på lite extra!

nu stoppade jag in huvudet under tröjan lite, bara för att, ja ingen anledning? mamma frågar mig varför jag gjorde så? jag frågade om jag inte fick göra så?
hennes svar var nej.
shit hon är på hugget ikväll! skrattar igen!


Kommentarer
Postat av: lisa

haha det var helt enkelt för pinsamt att ha uppe, är för jäkla feg gällande sånt där alltså!

2010-08-25 @ 22:30:50
URL: http://lisenpetersson.blogg.se/
Postat av: elin

haha vad har du för jäkla nojor brocken;)

2010-08-27 @ 17:20:33
URL: http://elinjohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0