sunday

jag må vara lite udda så det här förvånar er väl inte ;)
jag älskar söndagar. det är det bästa! man får bara ta det lugnt utan att ha dåligt samvete. jag älskar att ligga i soffan, äta o glo på tv:n med mamma.

fast idag har jag ändå gjort endel nytta, javisst! var på körskolan, klarade f-fasen twise! sen hann jag inte mer,
 mor min blir så rastlös o skickar sms om att vi ska åka hem.
hade dock svårt att koncentrera mig, var en kille där. som hade vissa ljud för sig. jag kan bli så jävla irriterad på sånt. jag måste ha någon störning..

har även sprungit idag! :O vad händer liksom?!?! ne ni har nog rätt, det var nog en engångsföretelse.. haha, stavas det engångsförtelse föresten? hm
som den där gången jag lärde en pojke ordet framförhållning. haha!

imorgon ska jag jobba! kul!
neej jag ska ju inte skriva "vad-jag-har-gjort-idag-inlägg" !!!
skärpning för faan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0