spännande

jag är fast. jag kollar på paradise hotel danmark så fort jag får chansen. jag tänker ständigt på dem, vad ska bli nästa drag, vem ska supa sig redlös, vem ska ha sex med vem? jag drömmer till och med om dem? med andra ord påverkar detta alltså mitt liv ganska mycket.
det värsta är att jag tänker på danska, säger danska saker!?
nu kan inte jag stava på danska men exempel är; "so fulli", "so dailye", "knulle". ja det är dem orden dem använder, inga intelligenta piger o drenge!
hade vi kollat på paradise hotel spanien är jag 100% säker på att jag lärt mig mer spanska, än vad jag gjort under, är det fem-sex år liren? so fulli.

roligt! satt o skrev på datorn nyss (texten över om ni är nyfikna) o mamma börjar kolla på mig precis som jag hade en snorkråka utstickande. hon frågade mig om jag försöker få det att låta som det regnar? eeh, ne. jag skriver. skrattar!


Kommentarer
Postat av: lisa

vi får satsa på danska istället jag menar det är ju ett väldigt hm, internationellt språk ju..

2010-08-25 @ 22:07:04
URL: http://lisenpetersson.blogg.se/
Postat av: michaela

Haha jag gillar din jämförelse. kanske därför jag har så lätt för danska -ganska likt svenska ;)

2010-08-25 @ 22:23:55
URL: http://michaelabrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0