sommarlov

den här dagen, 24 augusti, är den absolut sista sommarlovsdagen i mitt liv. alltså riktigt sommarlov snackar vi nu! och självklart har jag legat i sängen hela dagen o kollat på danska paradise hotel. va va va? låter det inte underbart.
men jag är faktiskt sjuk, eller lite. förkyld, då är man sjuk lite ibland!

men kan inte förstå att vi snart ska börja få alla dessa läxor, uppgifter, arbeten och prov att plugga med igen. va hemskt!

hur som haver, boysen på ph gråter nu för att ena ljög för den andra. underhållande! så vitt jag vet så är det lögner det spelet går ut på? :D 
vissa människor är djupt korkade!

Kommentarer
Postat av: lisa

jag tror jag har blivit beroende av danska paradise hotel faktiskt, har kollat så mycket som möjligt i två dagar nu...

2010-08-24 @ 19:37:42
URL: http://lisenpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0