sex education

ett program på tv3. jag tycker det är kul! ikväll handlar det om när föräldrar o dess barn ska prata om sex, ännu roligare! det ska visst vara pinsamt men jag har aldrig förståt det?

ännu roligare är att det är en tjej som fyller 18 imorgon. hon heter michaela o ja, jag måste ju erkänna (läs; inte för att skryta) att vi står ganska nära varandra. det ska bli festligheter dagen till ära o jag är vip gäst så.att.säga. dock vet jag inte hur festligheterna kommer att utforma sig, det är två bästa vänner som fixat och donat som mamma skulle sagt :)  

dagen efter ska jag o mitt crue iväg 6 am. AM!!! roadtrip som vi vill kalla det. o jag har inte börjat packa än? som vanligt. jag hatar att packa.
jag hatar att göra allt jobbigt!

imorse åt jag leverpastej på min smörgås. jag tänker på anna då,
hon är min leverpastej-tjej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0