Pernilla

jag var hos peppe hela kvällen. jag gillar fan henne!
hon hade ju sin spännande överraskning till mig, jag var hur säker som helst på att jag skulle få en barbara i 18årspresent, men icke. ännu bättre, jag fick ett flak cider. har jag sagt att jag gillar henne ;)

vi hyrde film, bl.a. case 39 eller något liknande. den var läskig :( jag vågade knappt se.. faktiskt. jag som är så modig tänker ni nu, då förstår ni också hur läskig filmen var!

nu har jag duschat, jessica hämtar mig imorgon, alltså påväg till skolan. vem åker buss nu för tiden liksom?! ;)
så ska unna mig några extra minuter sovmorgon, istället för att stressa upp i duschen. 

mina fisar luktar sååå äckligt efter en kväll hos elmerstigs, det har dem alltid gjort! kan det vara ostbågarna må tro ;)  nej, jag måste sluta äta så mycket onyttigt. faktiskt. 

hiho, o nu ska jag se lite paradise hotel, som grädden på moset! har tänkt lite, grädden på moset, det är något negativt va? pricket över i:et kanske är mer passande, det är ju positivt? damn, hoppas inte annemo ser detta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0