nöjd

en gnutta nöjd med livet för tillfället!

har jobbat min sista dag för det här lovet. martina (min chef) tyckte att vi skulle ha tårta för avsked(eller firande?), jag sa att det inte var lönt
-jag kommer ju snart igen?
jag tror bara hon vill äta tårta faktiskt!

efter jobbet åkte vi till halmstad till bruschan o familjen. behöver nog inte säga mer än att jag är tillfredställd med omgivningen. imorgon ska vi på picknick :D
osså ska jag försöka bli av med mitt presentkort på peak performance, märkeslesbisk som man är. fast jag egentligen inte är det.

en bild som avslut. bara för att visa va fixad jag var the last day!
javisst jag kan jag med ;) har till och med en hand i midjan,
men neeej det är inget dagens outfit-inlägg.
oavsett om det är mycket som talar för det!!






Kommentarer
Postat av: Pernilla

Du är på fel bana baby! ;)

2010-08-11 @ 18:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0