nöjd x2

jag vet inte, jag trivs jätte bra i halmstad! jag vet iförsig inte om det beror på staden eller att min stjärna cassandra bor här. hon så skön!



tur att jag kommer hit nästa vecka med! jag älskar när jag tar något från cassandra som hon hjärtligt vill ha, osså säger hon: får jag det! jag frågar vad jag får då o hon svarar att jag kan få en kram.
"javisst, men jag vill ha två kramar".   "jaaja, -kram -pause- kram-"

vi var inne i en leksaksaffär idag, cassandra fyller ju hela sex år snart o ska börja skolan. så vi köpte en ryggsäck till flickebarnet o någon hamsterboll (?). jag ville självklart också ha leksak, så jag köpte ett sånt där slajm ni vet? döhäftigt trodde jag det skulle vara men icke. en stor besvikelse. har aldrig varit bra på att välja leksaker. trodde det var något som kom med åldern ;) det där slajmet skulle ju prutta/fisa o det tyckte cassandra var jätte kul (vi delar samma humor) så hon fick det av mig! jag vet, givmild faster.

nästa vecka då jag (nu ska jag vara häftig igen), t, j & e ska iväg på vår roadrip, är ju hamstad en del av vår rutt. (gps-snack för er som inte vet). Gissa om vi ska åka till öb imorgon o köpa färdmedel tillsammans! jag skrattar!

det är ju gp i helgen med, ja juste, det har jag redan nämnt! jag ser fram emot det (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0