min vanliga otur?

satte mig på framsidan som jag sår sällan gör. tänkte jag skulle äta upp min frukost där då solen sken så mycket! jag gick ut i trosor o min sovtröja för det kommer knappt något folk ändå. första mackan gick ner, andra mackan gick ner. inte en kotte, tänkte; jag kommer nog lindrigt undan.
då jag är så gudens förkyld o är full med snor o slem, o av erfarenhet vet att man fortare blir frisk om man blir av med skiten ur kroppen, bestämde jag mig för att lägga en snorloska i gräset. det kom ju ingen ändå?
utan min vetskap kom det en kvinna o sin hund i samma stund som jag gjorde det där äckliga ljudet o "den" flög genom luften...

förstår inte, jag var ju så nära att äta upp min frukost utan pinsamheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0