lite sliten

haha klart som korvspad natinalensyklopedin har förkortning.
 ibland är man ju bra dum!

tänker tillbaka till igår när vi pratade om bag in THA box, emmy säger "tacka vettja flaska!"
haha jag älskar hennes humor!

igår så åkte jag iväg o kollade på fotboll i berga. kom då på varför jag så sällan går på fotboll, it sucks. det bästa är väl korven som sandra sa! o möjligtvis sällskapet. under matchen börjdes de smida planer till kvällen o jag som redan var slut, jag trodde vi skulle sitta hemma o tugga chips o dipp. icke, det var ju fest på motorbanan. (dem har ingen respekt för en kämpande körkortstagare) . Det bestämdes att vi skulle förfesta hos marcus o sen bege oss iväg. sagt o gjort. en heltoppen kväll!

synd att det där stället stänger vid ett, en gnutta tidigt kan jag tycka! så påväg hem var tilda o jag supersugna på efterfest men inte resten av boysen. (gud, lät som jag räknade mig själv som boy?) så jag bestämde mig för att sova hos tilda så vi iaf kunde kolla film tills vi blev trötta. och som den duktiga dotter jag är, smyger jag alltid in hos mamma o berättar att jag inte sover hemma. o är man lite glad i hatten är det här momentet riktigt roligt! hon blir självklart jätte rädd o tror att jag är någon lömsk mördare innan hon hör min ljuva stämma. jag som ligger inne på ett gapskratt då hon låter så arg får ju knappt fram ett ord men hon förstod mig iaf! :)

när vi väl låg där o skulle kolla på film så såg jag nog inte ens introt innan jag somnade som en prinsessa!

ikväll är det fest igen :) o självklart, SPEEDWAY. det viktigaste av allt, typ.

Kommentarer
Postat av: /r.

Sv: Vill man vara fin får man lida pin :P Finns billigare varianter på scorett och dinsko :) eller i stortsätt alla skoaffärer.

2010-08-15 @ 16:18:17
URL: http://frokensvenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0